Nekořský Kros 2023

15.05.2023

Dvaadvacátý ročník Nekořského krosu byl opět ve znamení krásného počasí. S účastí se však loňskému ročníku rovnat nemůže. Hlavně v nejmenších dětských kategoriích byla účast takřka čtvrtinová. Nejvíce mě však mrzí účast pouze sedmi běžců v kategorii ,,Memoriál Josefa Krejsy" určené pouze pro sváteční (nekořské) běžce. K tomu bych jen dodal vzkaz od jedné závodnice Ženy C, 54 let, která běžela stejnou trasu. ,,Jsem ráda, že jsem nevěděla, co mne čeká, nešla bych do toho," to je případ všech Nekořáků- vědí do čeho jdou! Jenže ona ve větě pokračuje: ,,což by mne nakonec mrzelo." Věřím, že pokud poběžíte příští rok, dojdete k podobnému závěru. Nejde o umístění, ale o dobrý pocit z toho, že jsem to zvládl. Celkem se zúčastnilo 112 závodníků od těch co sotva začali chodit až po dědečky, kteří sotva chodí!
Výsledky Memoriálu Josefa Krejsy 

Muži: 1. Jakub Kaplan, 2. Vladimír Šípek, 3. Pavel Šulc, 4. Bronislav Špinler

Ženy: 1. Denisa Skalická, 2. Dominika Halbrštátová, 3. Anežka Šípková
Hlavního závodu na 3400m se nezalekl pouze jeden nekořák Václav Šuman.

Z osmi nekořských dětí, bych zmínil výsledek Johanky Koblížkové, která byla v Nejmladších žákyních II z patnácti osmá a ve stejné kategorii desátá Adélka Koblížková. Obě za sebou nechali zkušené závodnice. Těsně za polovinou startovní listiny Nejmladších žákyň I byla i Terezka Koblížková na šestém místě.
Závěrem poděkování všem sponzorům Klasu Nekoř, Pekárně Adamcovi Nekoř, Obci Nekoř, Miroslavu Zářeckému Nekoř a Testě Letohrad. Velké díky patří i všem organizátorům.

Foto na FB

výsledky Iscarex

Zde můžete nahlédnout do propozic dvaadvacátého ročníku Nekořského krosu.

© 2019 Vladimír Šípek: Výkonný výbor TJ Sokol Nekoř, Nekoř 330, 56163
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky